HANDELSBETINGELSER


Ved booking af behandlinger somt produktkøb hos Helle Vammen, bekræfter du vores handelsbetingelser.


KVALITET & TILFREDSHED

Det er vigtigt for os, at du som kunde hos altid er tilfreds med dine behandlinger. Vi bestræber os altid på at udføre det bedste til dig, så du går glad herfra. Vi beder dig derfor altid, fortælle os præcis hvad du ønsker, så vi undgår evt. misforståelser, og afstemmer dine ønsker, med hvad der er muligt.

Vi beder dig desuden om at tjekke, at alting er som du ønsker det skal være under behandlingen, og inden du forlader butikken. Kun på den måde opnår vi sammen det bedste resultat til dig. 

Skulle du være utilfreds med noget, beder vi dig ringe til os hurtigst mulig, så vi kan finde en løsning til dig. Skulle der opstå problemer med en behandling, ønsker vi altid at se problemet, og udbedre en evt. fejl,, ifølge købelovens regler. Vi tilbage betaler aldrig beløbet på en behandling, før vi har set og udbedret evt. fejl, ligeledes ifølge købelovens regler. 


GARANTI

Vi yder ikke nogen specifik garanti. Dette skyldes, at vi på ingen måde kan krontolere, hvad du gør efter din behandling er afsluttet. Ikke alle følger vores anbefalinger, og vi kan derfor ikke yde nogen garenti. Skulle du alligevel opleve at en behandling ikke lever op til dine forventlinger, ønsker vi selvfølgelig at du alligevel kontakter os, så vi sammen kan finde en løsning, så du igen bliver glad.


AFBUDSPOLITIK

Vi har stor forståelse for, at noget kan komme i vejen for din aftale, og derfor må melde afbud. 

Du kan derfor frit ændre eller annullere din tid(er) online, indtil 24 timer inden din behandling starter. Således har vi muligheden for at andre kunder kan booke din tid, eller vi får mulighed for at kontakte andre kunder der står på vores venteliste. 

Ved afbud indenfor 24 timer inden din behandling starter, ser vi os nødsaget til at opkræve dig 50% af prisen på den bestilte behandling, via mobilpay anmodning eller faktura. Da det kraftigt minimere chancen for, at vi kan nå, at give tiden til en anden kunde.

Ved afbud samme dag, udeblivelse eller glemt afbud ( uanset årsag ) opkræves 100% af den bestilte behandlingen, via mobilpay anmodning eller faktura

Ved kurforløb/turkort fratrækkes et klip.


Afbud skal foretages pr. telefon 22 56 14 14 mellem 9.30 og 15.30 på hverdage. (Der kan ikke meldes afbud på telefonsvarer) På andre tidspunkter, kan der sendes en SMS til 41600041. 


SALGSPRODUKTER

Ved køb af produkter, tilbyder der 14 dages returret - udelukkende på ubrudt/forsejlet emballage. Vi giver ikke pengene retur eller ombytter udsalgsvarer og tilbudsvarer. 


Gavekort

Gavekort købt hos Helle Vammen er gældende 3 år efter købsdato, efter gældende lovgivning. Gavekortet kan anvendes til behandlinger og køb af produkter i klinikken. Der tages forbehold for løbende prisændringer på både behandlinger og produkter. Der tages ligeledes forbehold for brug af gavekortet til behandling, hvis der er fuldt booket, samt lukket for tilgang af nye kunder. Da kan gavekortet bruges til køb af produkter, eller man kan vente og se om der bliver plads til en behandlingstid, inden for gavekortets gyldighed.

Der gives ikke penge retur på gavekort, samt der udbetales ikke evt restbeløb. 


Opdateret 1/8-2021

Vi tager forbehold for yderligere opdateringer af handelsbetingelser uden varsel.

KONTAKTINFORMATION

Helle Vammen

Tlf. 41 6000 41


Rostrupvej 6, Vive

9560 Hadsund

CVR: 38124080

info@hellevammen.dk


PARKERING

Der kan parkeres på modsatte side af vejen på den offentlige parkeringsplads. 

Hold venligst ikke på fliserne foran Forsamlingshuset. 


INDHOLD

BETALINGSMETODER

Kontanter: Dansk valuta

Mobilepay: 81 4 81



ÅBNINGSTIDER 

Der holdes kun åben efter aftale !

Copyright © 2024 Helle Vammen

Design og udvikling Acaao