HANDELSBETINGELSER ONLINE SALG


Nedenstående handelsbetingelser er gældende for al samhandel med www.helava.dk

 
.....


Kontakt og Juridiske oplysninger

Helle Vammen - Skønhed og Velvære
Storegade 36a, kld.
9560 Hadsund
DK - Danmark
CVR-nr. 38124080

Mail: info@hellevammen.dk
Tlf.: 41600041

Firmaet ejes af: Helava ApS

.....


Varekøb


Varekøb foregår ved følgende procedure:

  • Den ønskede vare tilføjes til indkøbskurven.
  • Når købet ønskes afsluttet, klikkes på linket "Gå til indkøbskurven".
  • Herfra kan man slette eller ændre antallet af bestilte varer.
  • Opdater evt. fakturerings- og leverings adresser. Her er det ligeledes muligt at skrive en kommentar til ordren.
  • Vælg derefter "Forsæt til kassen".
  • Vælg leveringsmetoden.
  • Marker at du godkender handelsbetingelserne, når indeværende handelsbetingelser er læst og accepteret.
  • Vælg "Godkend og betal".
  • Betaling gennemføres.
  • Herefter modtager du en elektronisk ordrebekræftelse pr. e-mail.

.....


Forsendelse og Levering


Lagervare sendes indenfor 1-3 hverdage efter, at vi har modtaget din bestilling.

Er varen ikke på lager, kan der forventes levering indenfor max 30 hverdage, hvis varen er på lager i europa. 

Der kan opstå længere leveringstider i sommerperioden, samt ved helligdage som fx. jul. Der vil altid blive oplyst på forsiden, hvis leveringstiden ændres i en periode.

Det er altid muligt at se lagerstatus inden varen tilføjes til indkøbskurven. Der tages forbehold for udgåede varer. Er vi ikke i stand til at afsende varerne inden for det angivne tidsrum, giver vi dig information herom pr. mail eller telefon.


Vi anvender GLS som forsendelsesfirmaer. Alle pakker sendes som forsikret post med track & trace nummer. 

GLS

  • Levering til pakkeshop
  • Levering til erhvervs adresse
  • Levering til privat adresse


Afhentning

  • Afhentning i vores fysiske butik - Storegade 36a, 9560 Hadsund



www.hellevammen.dk tager ansvaret for varerne, indtil modtagelsen. Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.


De samlede leveringsomkostninger fremgår tydeligt, når du bestiller varer i webshoppen.


Restordre over 300,- afsendes uden beregning. Restordre under 300,- afsendes sammen med din næste ordre, hvis ikke andet aftales.

.....


Betaling

Alle priser er angivet i danske priser inkl. moms og andre afgifter.

Priserne gælder kun ordrer til levering i Danmark, ikke omfattende Grønland og Færøerne.

Betalingen for varerne hæves først fra kunden, når varen afsendes fra lageret.


Betaling for varerne kan ske online ved brug af følgende betalingsmuligheder:

Kreditkort
Du kan anvende følgende betalingskort ved betaling

  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Maestro


ViaBill
Viabill giver dig nye muligheder for at betale dine varer.

  • Du kan få rente- og gebyrfri delbetaling
  • Du kan få varene, inden du betaler
  • Du kan betale, når det passer dig

Betaling via ViaBill er rente og gebyrfri på beløb op til 2.000 kr. 
Læs alle detaljerne her: http://www.viabill.com/terms


.....


Fortrydelse og returret


Helle Vammen giver, ifølge forbrugeraftalelovens § 17, 14 dages fortrydelsesret på alle varer. 

Ønsker du at benytte fortrydelsesretten, skal varen returneres uåbnet og i original emballage, og i samme stand og mængde som ved modtagelse.


Sådan returnerer du
Du skal inden 14 dage fra modtagelsen meddele os om, at du ønsker at fortryde dit køb. 
Det er dig, som skal dokumentere rettidig meddelelse om fortrydelsen af dit køb. 
Vi opfordrer dig derfor til at sende den til os en mail på info@hellevammen.dk

Alle returforsendelser skal sendes med Track & Trace nummer, med omdeling til firmaets fysiske adresse, som er oplyst i "Kontakt og Juridiske Oplysninger" øverst på denne side. 

Vedlæg derudover en kopi af bon/kvittering.


Krav ved returnering - Værdiforringelse
I følge Forbrugeraftaleloven er det tilladt at returnere varer, der har været taget i brug. Du som kunde hæfter dog for eventuel værdiforringelse af varens værdi. Du mister dit købsbeløb, hvis varens værdi er forringet. Vi refunderer derfor ikke, hvis du reelt har taget varen i brug. Hvis varen er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den. Hvis du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt for at kunne se varen (f.eks. fjernet prismærket).


Tilbagebetaling
Tilbagebetalingen sker via samme betalingsmetode, som du som kunde betalte for varen med, indenfor 14 dage fra modtagelse af varen.


Returneringsudgifter
Alle udgifter til returnering betales af køber. Alle returforsendelser skal sendes med Track & Trace nummer, med omdeling til firmaets fysiske adresse, som er oplyst i "Kontakt og Juridiske Oplysninger" øverst på denne side.

.....


Reklamationsret

I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. 
Du kan ikke benytte din reklamationsret, hvis fejlen skyldes skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug eller ringe vedligeholdelse. Du er som kunde ligeledes forpligtiget til at henvende dig indenfor 2 måneder fra fejlen opdages.

Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du sende en mail til info@hellevammen.dk. Her skal du beskrive din reklamation, vedligge billede af produktet samt vedligge købsfaktura Kan vi ikke se fejlen via billeder, skal produktet sendes retur til os, så vi kan tage en vurdering derudfra. 

Alle returforsendelser skal sendes med Track & Trace nummer, med omdeling til firmaets fysiske adresse, som er oplyst i "Kontakt og Juridiske Oplysninger" øverst på denne side. 

Vedlæg derudover en kopi af bon/kvittering.

Derefter vender vi tilbage til dig, så vi kan finde en løsning på problemet.


Returneringsudgifter
Alle returforsendelser skal sendes med Track & Trace nummer, med omdeling til firmaets fysiske adresse, som er oplyst i "Kontakt og Juridiske Oplysninger" øverst på denne side. Det er til enhver tid, købers ansvar at kunne dokumentere at forsendelsen er ankommet til Helle Vammen's fysiske adresse.


Reklamations procedure 
Når vi modtager en reklamation følges følgende procedure. 

  1. At få fejlen rettet, f.eks. ved at få varen repareret
  2. Et afslag i prisen
  3. At få varen byttet til en ny vare
  4. Refundering af pengene og derved ophæve købet

Ved punkt 4, tilbagebetales pengene, på samme måde som købet er foretaget.


Klageadgang
Det er fra 15. februar 2016 et krav, at du som kunden oplyses om klageadgang. 

  • Ønsker du at klage, skal du sende en mail til info@hellevammen.dk hvor du beskrive din klage. Derefter vender vi tilbage til dig, så vi kan finde en løsning på problemet.


Købelovens mangelbestemmelser

Det er som udgangspunkt dig som forbruger, der skal bevise, at fejlen ved varen er en mangel efter købeloven.

.....



Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Der tages forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.


.....



Persondatapolitik

Sikker og krypteret betaling online
Foretages der betaling med kreditkort på webshoppen, sker betalingen på en sikker forbindelse, der sikrer, at dine betalingsoplysninger ikke er tilgængelige for uvedkommende. Når betalingen foretages online, sker det gennem en sikker krypteret metode gennem webshopsystemet og en sikker betalingsgateway. Betalingsgatewayen fungerer som dankortterminalen, der administreres hos Quickpay, som overholder PCI DSS certificering - En certificering, der definerer en række krav til opbevaring, overførsel og håndtering af kreditkortdata. 

Hvorfor indsamler vi data?
Dine kontaktoplysninger gemmes med det formål at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via webshoppen, sikrer vi, at det altid sker med din fulde accept, da købet ikke kan gennemføres, medmindre handelsbetingelserne her er godkendt. Det er din sikkerhed for at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Din IP-adresse registreres af sikkerhedsmæssige årsager når du foretager et køb.

IP-adressen og evt. personlige oplysninger oplyses til politiet, hvis der er tale om falske betalinger, svindel og bedrageri med kreditkort.

Sikkerhed
Oplysninger afgivet på webshoppen videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Alle oplysninger gemmes på højsikrede servere.





Cookies og privatlivspolitik

www.hellevammen.dk webshop benytter cookies. Ved brug af webshoppen accepteres dette.




KONTAKTINFORMATION

Helle Vammen

Tlf. 22 56 14 14


Storegade 36a

9560 Hadsund

CVR: 38124080

info@hellevammen.dk


PARKERING

I Hadsund hvor vores klinik har sin beliggenhed er der GRATIS parkering i hele byen. Vi anbefaler at du parkere lige bag butikken, hvor der er stor parkeringsplads til rådighed.

Sæt GPS’en til Jacob Møllers Gade, 9560 Hadsund, og følg

P-skiltene, så kommer du lige hertil.


INDHOLD

BETALINGSMETODER

Mobilepay: 81481

Betalingskort: dankort, visa, mastercard. 

Kontanter: Dansk valuta


ÅBNINGSTIDER - Åben efter aftale

Mandag:   8.00 - 16.00 

Tirsdag:   8.00 - 16.00 

Onsdag:   8.00 - 13.00 

Torsdag:   8.00 - 16.00 

Fredag:   18.00  -16.00 

Lørdag:   Lukket

Søndag:   Lukket



Copyright © 2020 Helle Vammen

Design og udvikling Acaao